Jeg har læst med her i et halvt års tid, og har takket være dette forum - og Anina - fundet oplysninger om Armour Thyroid.
Det er i dag lykkedes mig at få min praktiserende læge til at udskrive en recept, som nu er bestilt fra Glostrup Apotek. Alt sammen uden problemer! Det er nok lidt dyrere end over nettet, men jeg tør ikke være afhængig af forsyning derfra.
Jeg har haft Hashimotos i 5 1/2 år og har været behandlet med Eltroxin/Levaxin. Fik også en meget kort periode Liothyronin uden at have glæde af dem.
Jeg er sådan set bare blevet dårligere og dårligere. Som Yvette vil jeg sige, at jeg havde et liv før diagnosen - trods TSH på 121 - men har stort set ikke haft noget liv efter Eltroxin.
Nu er jeg sygemeldt og har været det i 4 måneder, så jeg har ikke noget at tabe.
MEN - jeg har rigtig meget brug for støtte og erfaringer, når jeg forhåbentlig om et par dage starter på Armour.
Jeg får 125 mikrogram Eltroxin daglig og har selvfølgelig prøver, der er indenfor normalen. De Armour Thyroid, jeg får, er på 30 milligram. Jeg forestiller mig at starte med blot 30 milligram. Hvor hurtigt vil I tilråde mig at øge dosis?
Og tager i dem på tom mave eller i forbindelse med et måltid? Er der noget, jeg skal være særlig opmærksom på?
N´Finn, du har mange gode betragtninger og erfaringer, men jeg kan ikke forstå det, hvis det bliver for teknisk :-) For jeg regner jo med, at du er en af dem, der forhåbentlig kan hjælpe mig igennem dette!

Mange hilsener og tak for et fantastisk forum
Louise