Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Hybrid View
-
20-03-07, 17:57 #1
Jeg prøver en ny variant!
Ja da har jeg vært til legen i dag og han var jo hyggelig nok han...
Han sier selv at han kan for lite om stoffskiftet. Men samtidig er han overbevist om at en lav TSH er bra nok. Ja, at jeg burde vært HYPER isteden for å føle meg HYPO med den lave TSH'en.
TSH 0,01 (0,27 - 4,20)
FT4 13 (12 - 22)
FT3 4,6 (4,0 - 6,8 )
Jeg klarte ikke å nå inn til han. Men jeg fikk da gjort det helt klart at jeg ikke har noen symptomer på høyt stoffskifte. Jeg har ikke lest noe sted hva en skal gjøre når FT4 og FT3 er lavt, OG TSH er lavt OG en tar en stor dose kombinasjonsbehandling.
Jeg har tenkt over når jeg tar medisinen og det går minst en time til frokost, helst to timer. Og ytterligere 2-3 timer for jeg tidligst tar kosttilskudd. Det kan ikke påvirke opptaket. Og har jeg dårlig opptak, skulle jeg vel ha høyere TSH?
Av Armour og Levaxin tar jeg 151 ug T4 og 18 ug T3 når en regner det sammen. (2 grain Armour og 75 ug Levaxin.)
Før jeg begynte på Armour tok jeg bare 150 ug Levaxin og da var prøveresultatene for FT4 høyt oppe.
Så da har jeg bestemt meg for å prøve 3 mnd med Levaxin og Liothyronin. Jeg lar Armour få en pause.
Jeg har da fått 20 ug liothyronin som jeg prøver å dele i to. Og 150 ug Levaxin. Herrejemeni. Lurer på hvordan jeg reagerer på bare syntetisk medisin.
Jeg hadde tenkt å begynne på lavkarbo kosthold, men tør ikke det. For da jeg begynte på Armour, spiste jeg lavkarbo helt uten mel, sukker og poteter og hadde en fantastisk opptur. Når jeg gradvis gikk over til vanlig mat dalte formen også.
Får prøve å se hvordan omleggingen til andre medisiner virker før jeg legger til ukjente variabler som et nytt kosthold.
Lignende tråder
-
nye prøver
Av christina i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 01-06-07, 19:41 -
Forslag til prøver?
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 06-02-07, 20:55 -
Høy puls med hypo?
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 13-01-07, 16:03

Svar med sitat
Bokmerker