Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Tråd: Kikki her!

Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Buskerud
    Alder
    58
    Meldinger
    5

Standard Kikki her!

Hei alle sammen.

Jeg har først nå oppdaget dette forumet og er så langt veldig fornøyd med det jeg har lest.

Jeg melder meg inn her fordi jeg har mange symtomer som kan tyde på at jeg har lavt stoffskifte. Og ønsker og lære mere om det.
    Jeg har i tilleg en ME diagnose, men ettersom jeg har lest meg fram til så er det ikke så uvanlig med stoffskifte problemer i tillegg.

Jeg vil skrive kort om de plagene/symtomene jeg har som jeg tror har med lavt stoffskifte og gjøre.

*Jeg er sliten og trett ,men det er man jo også når man har ME.

*Jeg legger stadig på meg og det til tross for at jeg spiser veldig forsiktig.
    Siden jul har jeg lagt på meg 10 kg.

*Livløst og tørt hår.

*Mister masse hår i perioder.

*Vansker med konsentrasjonen.

*Føler meg veldig surrete i topplokket.

*Innimellom har jeg problemer med lavt blodsukker.

*Hadde en forhøyet anti TPO på 1300 for 2 år siden. Har sjekket det jevnlig siden, men fastlegen mener de er normale. (Skal be om og få utskrift av prøvene neste gang jeg skal dit)

Jeg har mange andre plager også men tror de skylles ME`n. Men det er jo vanskelig og si hva som er hva.Jeg har lenge skylt på ME diagnosen når det gjeller alle mine plager men begynner og tro at det er noe annet også.
    ----------------------------------

Jeg ønsker veldig og komme i kontakt med en lege /spesialist som kan dette med stoffskifteproblemer,men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne en.

Hvis noen her har noen forslag eller konkrete tips til leger som er flinke så tas de i mot med stor takk...

Vel det får holde for denne gang.

Kikki

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Det med tørt hår, hårtap og vektøkning er noe jeg ogå merket da jeg begynte å få problemer med stoffskiftet.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Akershus
    Alder
    85
    Meldinger
    58

Standard

Hei Kikki og velkommen hit!
    Er selv ganske så ny her - å leser og lærer litt mer for hver dag som går. Håper du vil ha nytte av forumet og at vi ser mye til deg her inne ;)

Ha en flott påske

Heidi

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn