Side 1 av 3 123 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    144

Standard Hvilke symptom sliter dere mest med?

Hvilke symptom sliter dere mest med ved lavt stoffskifte?
    Føler det er veldig mange forskjellige symptom ute å går her.
    Selv sliter jeg mest med tiltaksløshet, kvalme/uggenhet og angst(går til psykolog hver 3.uke ca og det hjelper!!).

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    386

Standard

Nja. På 0 medisiner og bare levaxin var det største problemet depresjon. Jeg prøvde lykkepiller 2 ganger med skitt resultat.

Nå med T3 tilskudd gjennom Armour er det nærmest borte. Jeg kan være nedfor men aldri så mye! Men trøtthet og tiltakslyst er det verste nå. Generell følelse av å være helt blæ i kroppen.

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    144

Standard

Vet akkurat hva du mener med å være blææ i kroppen..utrolig irriterende. Håper det endrer seg når jeg finner den rette dose medisin.

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Nordpå
    Meldinger
    30

Standard

Jeg sliter med tristhet, følelse av ikke å bety noe, at andre liksom hele tiden vurderer meg. Litt vanskelig å forklare. Er ikke mange som vet at jeg har lavt stoffskifte. Føler at folk liksom ikke helt vet hva det innebærer. :(
    Fortiden har jeg også veldige muskel og leddsmerter. Spesielt om natta. Er oppe flere ganger hver natt. Må liksom røre meg. Det er en brennende følelse. Det er slitsomt å ikke få en god natts søvn når man enda skal på jobb dagen etter Får håpe at det blir bedre nå når det går mot vår

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Akershus
    Alder
    46
    Meldinger
    55

Standard .....

sliter med depresjon og tiltaksløshet/tretthet og svimmelhet, ellers har jeg småplager som at hendene dovner bort/prikkende følelse og at jeg fryser.....brrrr.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    63
    Meldinger
    421

Standard

Jeg er visst ganske tidllig i sykdommen, for å si det slik. Slapphet er det som er verst. Frossenhet også. Nå har jeg heldigvis vært symptomfri i 2 uker , så jeg skal ikke klage. Synes også konsentrasjon og hukommelse ikke er på topp.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Sliter med konsentrasjon, hukommelse, kommer ikke ned i vekt, og dager hvor energier er helt borte.

Ellers må jeg si att alt annet er blitt mye bedre med Armour!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg sliter mest med at jeg fryser, tretthet, tiltaksløshet, vektproblemer ( økning i vekt) luftplager fra tarmen, og brainfog.

Det ble mye bedre etter at jeg begynte på Armour , men litt vanskelig å finne rett dose.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard

Sliter mest med hukommelsen og konsentrasjonsvansker. Kan til tider ha store problemer med å slå et telefonnummer, selv om jeg kan det godt. Sliter også en del med angstanfall, og ikke minst søvnproblemer (jepp, se på klokka nå). Tåler heller ikke stress så godt som før.

Hehe - minner meg forresten om forrige gang jeg skulle sette på katta et nytt halsbånd. Skulle ha telefonnummeret og etternavnet mitt skrevet rundt om på halsbåndet. Etternavnet gikk greit, men jeg greide ikke å skrive telefonnummeret mitt riktig før på tredje forsøket! Dette er da skrevet med vannfast tusj, og det jeg skrev feil måtte jeg bare klusse over. Så nå går katta mi rundt med et halsbånd som ser ut som om det er sensurert... Får håpe han drar det av seg snart, så jeg kan sette på et nytt uten "sensur". Må vel klare å skrive riktig neste gang!
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    355

Standard Mine symptomer

Hej

Mine symptomer er : Kvalme/ringe appetit, utilpashed, træthed, uoplagthed, initiativløshed, maveproblemer (forstoppelse) - oppustethed, glemsomhed, "brain-fog", fryser - ja jeg føler næsten at jeg kunne blive ved med at remse op!..
    Det er svært at nævne det symptom der plager mig mest, men kvalmen og utilpasheden er nok værst.

Mvh. Gitte

Side 1 av 3 123 Siste

Lignende tråder

1. Svar: 14
    Siste melding: 20-04-08, 14:01
  2. De mest uforklarlige sykdommer
    Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 0
    Siste melding: 10-04-07, 23:38
  3. vondt i halsen- et symptom?
    Av pling i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuter
    Svar: 25
    Siste melding: 03-09-06, 20:32
  4. Hvilke erfaringer har dere med Norsk Thyroideaforbund?
    Av Stina i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 11
    Siste melding: 02-06-06, 19:38
  5. Hva jeg hater mest - hyper eller hypo?
    Av brits i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 1
    Siste melding: 17-04-06, 21:39

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn