Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
04-02-07, 17:33 #1
Ninus med høje TPO antistoffer
Hej jeg er fra København i Danmark.
Jeg har haft symptomer i lang tid, men siden april har jeg haft problemer med balancen, og jeg har svært ved at gå uden at ligne en fuld person, der er ved at falde. Jeg er faldet ned ad trappen.
Siden oktober har jeg haft problemer med føleforstyrelser og smerter i tungen, læberne, fødder, ben, hænder, arme, især i højre side af kroppen. Det viser sig som snurren, soven, prikken. Jeg ryster på hænderne, når jeg skal koncentrere mig og koordinere hænderne. Det er f.eks. svært at knappe knapper. Træthed-fatigue er svær at overvinde, jeg vil helst sove hele tiden. Når jeg når min træthedsgrænse, bliver jeg dårlig og får kvalme og skal ligge ned.
Min menses er uregelmæssig, jeg mister meget hår, jeg kan blive meget kold uden at kunne få varmen, og blive meget varm især på fødderne og når jeg skal sove. Hovedpine, kvalme, og nogle gange opkast. Svage og ømme muskler og led i ben og arme. Oppustet mave og mavesmerter. Jeg har koncentrationsbesvær og glemmer ting. Sommetider banker hjertet helt vildt. Jeg har tørre øjne og en tør mund. Jeg har ondt i halsen.
Min TPO er høj - mere end 1300 og den skulle ligge mellem 0-59.
Jeg håber, at I kan forstå mit danske sprog.
Lignende tråder
-
Hvad er mega høje antistoffer
Av stress i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 04-11-10, 16:36 -
Av ninus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 65Siste melding: 14-09-10, 16:37 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53 -
Av ninus i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 04-02-07, 22:08

Svar med sitat
Bokmerker