Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Tråd: Kusma :-(
-
11-01-07, 23:27 #1
Kusma :-(
Nå har jeg vært sjuk helt siden uka før jul, og på tirsdag fortalte legen min meg at jeg hadde kusma! Samt katarr på begge øynene, noe jeg fikk dråper for. Hadde ikke kusma som barn, så det kan godt stemme.
Er det noen av dere som vet hvordan kusma arter seg hos en voksen kvinne? Er det noe jeg bør være spesielt oppmerksom på i forhold til stoffskiftet? Er jo nesten frisk igjen nå, men har en forferdelig tørrhet i munnen, på leppene og har vært potte tett i nesa (blør bare jeg snyter meg lett). Legen sa jeg skulle se an hevelsen ved øret og komme tilbake hvis den ikke forsvinner i løpet av 10-12 dager. Hevelsen har vært stor som en ferskenstein, men er nå nesten ikke synlig lengre, så jeg håper den forsvinner. Har også hatt hevelser i de andre spyttkjertlene, og sammen med øyekatarren så jeg passe "fin" ut i hele jula!
Æsj, det er noe fordømt dritt å være sjuk! :(Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
11-01-07, 23:32 #2
Har ikke noe svar på spørsmålene dine men vil bare sende en stor klem og ønske om god bedring.
Hadde kusma da jeg var barn, men var ganske stor da, og ble nokså dårlig.
Husker godt hvor ubehagelig det var.
Svar med sitat
Bokmerker