De siste ukene har jeg fått så grusomt vondt i knærne mine! Det gjør vondt når jeg skal reise meg opp og sette meg, og er verst om morgenen og etter at jeg har sittet i ro lenge. Ã… gå er derimot ikke noe problem, da har jeg ingen smerter. Men det gjør altså så dritvondt å reise seg opp og sette seg!

Jeg hadde en runde med krangling i begynnelsen oktober med Telenor fordi verken fasttelefonen min eller internettlinja virket, noe som resulterte i at jeg måtte krabbe rundt på gulvet for å sjekke kontakter og sånt. Jeg tror det er etter denne runden at smertene kom.

Jeg kan være så å si smertefri i timene etter at jeg har trent i vann og særlig i varmt vann. Men det å reise seg opp etter å ha sittet, har blitt et lite helvete. Har tatt noen Voltaren som jeg har liggende, pluss Paracet og det hjelper noe. Men smertene er ikke borte. Dette har fått meg til å lure på om jeg kanskje kan ha fått vann i knærne. Smertene sitter i begge knærne, i høyre mer enn i det venstre. På høyrekneet er det et vondt punkt helt øverst i ytterkanten av kneskåla som jeg prøver å massere innimellom. Ellers ser det ut som om det tidvis er hevelser foran på kneskålene, særlig om morgenen.

Skal selvfølgelig gå til lege med dette, men er det noen her som har forslag til hva som kan hjelpe?