Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Skal opereres
-
25-10-07, 14:18 #1
Skal opereres
Hei Alle sammen.
Skal si det går fort i svingene her nå. Er jo ikke lenge siden jeg registrerte meg inne på dette forumet, hadde timer til Aker Sykehus i dag og før jeg gikk hadde jeg fått med meg time til kirurg 30 november d.å for planlegging av operasjon.
Mens jeg var hos legen, så tok hun cintografi på meg (eller hva det nå heter), har bestillt time til meg på celleprøver og røntgen, dette skal jeg på før jeg skal til kirurgen.
Må si jeg er MEGET imponert over Aker Sykehus og spesielt legen som jeg hadde i dag. Så ufattelig søt lege, så imøtekommende
.
Jeg er bare superglad og veldig lettet over at jeg slipper at jeg kommer så fort inn i systemet.
Ønsker dere fortsatt en riktig god ettermiddag, min kunne ihvertfall ikke bli bedre
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
25-10-07, 14:47 #2
Sånn at noen slipper å lure, så er det skjoldbrukskjertelen jeg skal fjerne. Blir nesten hele. Har en del knuter på de og så presser de på luft røret mitt, så det skal bli deilig å ta det vekk. Veldig spent på hvordan livet mitt blir etter operasjonen.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
25-10-07, 17:33 #3
Hei Angelina.
Det går nok veldig fint med operasjonen, og livet ditt etterpå blir nok helt ok. De fleste funker greitt med Levaxin. Hvis du må ha Levaxin da, visste ikke man kunne fjerne nesten hele kjertelen, trodde de enten tok halve eller hele (den består av to sider som er forbundet med en smal del på midten, de kutter der hvis de tar halve).
Snart 1 år siden min operasjon (fjernet hele skjoldkjertelen), og jeg er bare så glad hele greia er borte og jeg kan regulere Tyroxinet mitt selv. Var godt redusert etter opr. men etter et par måneder var jeg så godt som ok igjen.
Lykke til, det går nok veldig fint
Svar med sitat
Bokmerker