Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
-
14-12-06, 10:41 #1
Avant Garden. Mitt heteste tips til bedre immunforsvar
jeg har hatt x antall viruser og andre "smittesykdommer" siden jeg fikk stoffskiftetrøbbel. i år har jeg vært forkjølet 6 ganger, inntil jeg startet med avant garden.
det er et naturprodukt uten krimskrams, består bare av litt grønnsaker og planter- and that`s it.
jeg har ikke vært forkjølet eller syk siden, og når hele kontoret(bokstavelig talt) lå med influensa og lungebetennelse fikk jeg bare litt småfeber og rasling i halsen i et par dager:=)
av typen man ikke merker engang...!!!hurra!!!
det har faktisk aldri skjedd meg før.
så: gå inn på avant-garden.no, les og lær:=)
ps: haukeland sykehus har faktisk forsket på det, og det var gode dokumentasjoner på at det faktisk virker på immunforsvaret, forkjølelser spesielt.
og hvor ofte ser man skolemedisinen anerkjenne naturprodukter?
-
14-12-06, 16:47 #2
Er det tabletter eller? Høres veldig bra ut den naturmedisinen der, men jeg tar en del tabletter og vil ikke ha noe annet og svelge på helst da. Er det 1 gang pr dag du skal ta det eller.
Kanskje jeg skal prøve for jeg er drittlei forkjølelse.
-
26-12-06, 13:07 #3
det er i tablettform, og man må ta mellom 3 - 5 om dagen, og inntil 4 ekstra i sykdomsperioder.
ble nettopp smitta igjen, men det gikk over på under en dag når jeg tok litt ekstra tabletter.....vet ikke jeg altså, men til nå funker det som bare søren:=)
jeg har tatt 3 til frokost vanligvis.
etter et debattprogram på tv2 om vitaminer og slikt har jeg droppa vitaminer jeg ikke er helt sikker på at jegtrenger ekstra av, og holder meg til B + avant garden og omega.
-
26-12-06, 14:19 #4
Skal jammen prøve det jeg også. Jeg har trodd immunforsvaret mitt var ganske ok, til tross for stoffskiftet. Men etter at jeg ble gravid for 2. gang har det vært forferdelig mye sykdom.
-
04-01-07, 01:13 #5
Hei, hei ;)
Har kjøpt Avant Garden i dag da jeg har slitt med ulike forkjølelsesgreier fra og med oktober.
Ser på boksen at det inneholder grønnkål, tomat, rødbete, sauetang og plantefiber. Er det ikke mye av dette vi stoffskiftesyke helst ikke skulle hatt i oss noe særlig av? Eller er dosene så små at det ikke gjør noe (regner jo med at det er konsentrerte greier)?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
04-01-07, 11:20 #6
Fåretang inneholder en del jod og jeg ville blitt syk av det. Andre tåler vel mer jod.
-
04-01-07, 21:30 #7
Takk nora
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Litt om meg og mitt....
Av Leya i forumet PresentasjonerSvar: 24Siste melding: 25-04-07, 17:33 -
Lavt stoffskifte + dårlig immunforsvar =
Av Sjalabais i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 18-04-07, 01:45 -
Dårlig immunforsvar
Av marge i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 22-02-07, 14:21 -
ME og immunforsvar
Av kira i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 1Siste melding: 06-06-06, 17:44 -
Stoffskiftet mitt!
Av Viksi i forumet Om forumet genereltSvar: 2Siste melding: 01-08-05, 20:41
Svar med sitat
Bokmerker