Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    3

Standard Jippi! Dette går rett vei! God Jul :)

Nå har jeg brukt levaxin i 6 uker, prøvene er bedre. TSH 7,20 nå. Anti TPO er og vil fortsatt være forhøyet i følge legen....
    Jeg har mye mer energi, begynner å føle at jeg fungerer igjen. Ikke så mye listeskriving... Sover ikke så mye og det er ikke et ork å stå opp. Føler meg til tider veldig gira og. Er bare veldig glad for at det går rett vei. Har vært til ultralyd:ingen knuter eller cyster! Men plages av smerter i nakke, rygg, muskler/ledd. det værste er håndleddene. Noen som har noen tips mot håndledd smerter? Ønsker alle en Riktig God Jul & Godt Nytt Ã…r!
    Jente 27 år, Nyoppdaget hypotyreose, TSH 236, fritt T4 lavt, Anti TPO over tusen, Hashimotos? Hva skjer?

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    237

Standard

Så fint at det går bedre med deg!

Jeg tipper at leddsmertene også blir bedre når stoffskifteprøvene normaliseres. (Det ser jo ut som om de fremdeles indikerer at stoffskiftet er for lavt.)

Jeg har såkalt normale prøver etter 4 år på levaxin, men har endel leddsmerter likevel. Ve ikke helt hvorfor, men tror det er vanlig hos mange av oss.

Fortsatt god bedring - og god jul og godt nyttår til deg og!

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Flott at du har blitt så mye bedre!

Jeg har vært mye plaget med ledd- og muskelsmerter, selv om jeg har vært "optimalt" medisinert i over et år - men jeg ble dramatisk bedre i løpet av et par dager etter at jeg fjernet en infisert tann. Jeg har gått med en infeksjon i kjeven (rundt rotspissen på en rotfylt tann) i over ti år, og det har helt klart vært medvirkende i mitt tilfelle. Nå er jeg faktisk omtrent smertefri!

baremei Gjest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kris
    men jeg ble dramatisk bedre i løpet av et par dager etter at jeg fjernet en infisert tann. Jeg har gått med en infeksjon i kjeven (rundt rotspissen på en rotfylt tann) i over ti år, og det har helt klart vært medvirkende i mitt tilfelle. Nå er jeg faktisk omtrent smertefri!
    Hvordan fant du ut av det, da? Jeg mistenker en slik betennelse, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne for å finne ut av det. Tannlegen sier alt er fint.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Du kan lese om det i bloggen min - eller i Oasen. ;)

Lignende tråder

1. Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
    Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavt
    Svar: 77
    Siste melding: 09-03-09, 23:35
  2. jeg var superflink på gastroskopi:) jippi:)
    Av isa1 i forumet Mage/tarm/urinveie
    Svar: 3
    Siste melding: 07-12-07, 07:35
  3. Er jeg på rett vei.....
    Av brits i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 0
    Siste melding: 01-08-06, 15:36

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg