Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Tråd: Feber

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    34

Standard Feber

Hei
    Håper noen her kan gi meg (oss) litt info.
    Har selv lavt stoffskifte så jeg føler meg litt på gyngende grunn når det gjelder høyt.
    Men nå er det slik at svigemor er kjempedårlig, hun er 77 år, og har vært helt utilregnelig i ca 6 uker. Legen fant til slutt!!!!! ut at hun hadde høyt stoffskifte og satt henne på Neo-M for to dager siden. Jeg aner ingen ting om hvilke verdier hun har eller hvor mye med. hun tar. Det vet hun ikke selv heller....vanlig.....Sier hun tar 2 tabl om morgen og 2 kveld. Jeg har bare telefonkontakt og får ikke sjekket hva det står på og hun skjønner ikke sier hun.
    Nå har hun fått feber og er veldig redd for hva dette er.
    Har skjønt at det kan være start på bivirkninger, evnt at hun ikke tåler Neo-M ????
    Bør hun slutte med medisinene med en gang???

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    344

Standard

Jeg har vært bortreist og leste derfor spørsmålet ditt noe seint,Lisa. Håper at du/dere har fått svar, men i tilfelle ikke så har jeg kanskje noe å bidra med...

En startdose på 20mg (5mg x 4) tror jeg er en ganske vanlig startdose. Selv startet jeg med 30 mg og mitt stoffskifte var høyt, men ikke skyhøyt. Jeg hadde ganske sterke symptomer likevel.

Hvis man får en halsbetennelse med feber skal man straks avbryte behandlingen og kontakte lege for å ta blodprøver fordi i veldig sjeldne tilfeller kan man få alvorlige bivirkninger.

Hvordan har det gått med din svigermor?

Lignende tråder

1. Feber?
    Av gismo i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 25-02-07, 16:17

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine