Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Tråd: Levaxin og vektøkning
Threaded View
-
15-09-06, 22:52 #1
Levaxin og vektøkning
Levaxin og vektøkning
Etter siste graviditet mistet jeg gradvis energi, jeg begynte å øke i vekt etter å ha nådd matchvekt 6 mndr etter fødsel, jeg ble veldig deprimert, tørr hud, grov stemme, glemsk, sein i tanken, frøs, treg mage, ja kort sagt alle symptomer som kan tenkes. Jeg jeg fikk stilt diagnosen Hashimoto i fjor sommer (etter tre års slit) og har brukt Levaxin siden september. Det har vært perioder med både undermedisinering og overmedisinering, men nå virker målingene bra. Jeg har det bedre enn på lenge men vekta, den er det værre med. Fra å være lettvekter på 49kg (er ganske lav da
) så er jeg nå oppe i litt over 60kg - jeg veier like mye som da jeg var høygravid med minsta. Jeg spiser meget fornuftig og sunt - jeg trener kampsport to ganger i uka og er ellers aktiv. Hva kan jeg gjøre - vekta bare kryper sakte men sikkert oppover, jeg bekymrer meg. Er det noe jeg kan gjøre - bytte medisin, sjekke andre tilstander i kroppen som fører til vektøkning, hva som helst for dette går bare ikke. Vær så snill å hjelpe meg.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Vektøkning
Av Bille i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 26-02-07, 20:35 -
Ft4 og vektøkning
Av moor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 01-08-06, 07:35 -
Vektøkning...
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 04-07-06, 15:00

Svar med sitat
Bokmerker