Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: svimmelhet
Hybrid View
-
22-08-06, 11:02 #1
svimmelhet
Hei alle der ute
Har hatt lavt stofffskifte i noen år nå og har klart å leve med det. Men nå har jeg begynt å få andre og nye plager ved siden av de andre, som svimmhelhet, sinne, aggresjon og søvnløshet.Går på en relativ høy dose med levaxin 150 mikrogram daglig. Som jeg forstår er den anbefalte dosen 1,6 mikrogram/kg og jeg veier ca 75 kg. FØler meg kraftløs og dvask i kroppen, det å gjøre noe hjemme eller gå i butikken er et sant helv----. Det er noe som ikke stemmer. Legen min er håpløs, han forstår ingenting. jeg fikk sobril sist jeg var der- det hjalp mye!!! Ny runde med prøver er tatt og jeg er nå meget spent på resultatet av den. Etter tips fra forumet prøver jeg å spise lav karbo og ta kosttilskudd. Spent på dette!!
Er det noen som har overskudd og lyst til å hjelpe meg med tips eller råd så er jeg takknemlig!!!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
synsproblemer/svimmelhet
Av jessica i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 24-08-07, 21:09 -
Svimmelhet
Av madonna i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 24-11-06, 08:32

Svar med sitat
Bokmerker