Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: EN FIN DAG
-
05-10-06, 21:39 #1
EN FIN DAG
I dag har jeg hatt en flott dag. Det var veldig travelt på jobb for vanligvis er vi 2 eller 3, men jeg var alene. Likevel gikk det greit. Jeg ble ikke veldig trett og bare ville sove.
Da jeg kom hjem var jeg i stand til å reise til et kjøpesenter med en venninne og vi hadde noen flotte timer sammen.
Sjefen min sa at jeg kunne avspasere i morgen og det blir deilig å sove lenge.
I DAG HAR JEG HATT ET HELT VANLIG LIV. HADDE NESTEN GLEMT HVORDAN DET VAR JEG. ØNSKER AT DERE ALLE SAMMEN FÅR OPPLEVE DET AT VI KAN HA DET SÅNN ALTID FOR DET FORTJENER VI DERE.
-
05-10-06, 22:10 #2
Så fantastisk bra for deg, Cat! Håper du har mange slike dager ivente utover høsten! Synes du sier det veldig fint- idag har jeg hatt et helt vanlig liv.. det er virkelig ikke en selvfølge med denne sykdommen nei. Livet trenger ikke være fantastisk, bare helt vanlig og da føles det helt supert
-
05-10-06, 22:13 #3
for meg har dagen vært grei! ikke fanntastisk, men slettes ikke verst...
flott at du har hatt en fin dag! slike dager trenger vi alle sammen innimellom....
jeg tror min dag har vært såpass bra fordi dt har vært et godt høytrykk her i dag. fine, klare dager er alltid best!
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Svar med sitat
Bokmerker