Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
-
29-05-06, 02:05 #1
Pris på årsforbruk Armour?
Hva koster det å bruke Armour i ett år?
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
29-05-06, 08:25 #2
Jeg tror jeg bruker 5000 i året på Armour.
-
29-05-06, 09:32 #3
Jeg kjøper på Vitusapoteket og betalte sist litt over 400,- for 100stk. 2Grain(120mG) styrke.
Det er 4kr. stykket og jeg bruker en om dagen i 365dager som blir sånn 1500,- da i året.
Jeg vet at legene ikke tenker økonomi når de skriver ut, og det er sånn at en boks 1/4Grain koster nesten like mye som en boks med 2Grain.
Jeg vil foreslå å be om 2Grains og kjøpe en tablettdeler samtidig og dele disse til passende biter. 2Grainstablettene er store og lette å dele.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
29-05-06, 10:13 #4
Men du få resept av legen din eller bestiller du de selv?og hva er A-rytmi?
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
29-05-06, 13:58 #5
Det må stå styrkegraden på resepten, så du må be legen din om å skrive opp at du skal ha 2Grains-styrken. Begrunn dette økonomisk.
Legen kan godt skrive feks. 1/4 tab. pr. dag hvis dette er i starten.
A-rytmi er en fellesbetegnelse på at hjertet har ujevn gange.
Det jeg tenker på, er at det hopper over et slag eller to og så setter det igang noen raske slag. Hvis du greier å telle alle sammen, så behøver ikke å være fler slag pr. minutt enn normalt.
En elektronisk pulsteller av den typen som har et belte rundt brystet som sender til et "armbåndsur" klarer en viss a-rytmi. Blir det verre enn den klarer viser den somregel et kjempehøyt tall. Da må du telle manuellt for at det skal bli riktig.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
29-05-06, 14:52 #6
Takk for tipset skal til legen og få ny resept nå, så da skal jeg spørre om det.
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Lignende tråder
-
Pris på Armour/hvor er det billigst?
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 11-08-09, 21:06
Svar med sitat
Bokmerker