Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
03-07-15, 17:07 #1
Akkurat funnet ut at jeg er gravid (lavt stoffskifte)
Heisann.
Jeg fant ut idag (!) at jeg er gravid, tror jeg er rundt uke 5. Hva bør jeg gjøre nå? Har lest utrolig mange forskjellige råd på ymse sider angående medisiner, matvaner, jod etc... Skal selvfølgelig bestille time hos fastlegen. Men dere som har vært gravide før og har diagnosen lavt stoffskifte, er det noe spesielt jeg bør tenke på allerede nå?
Jeg har ingen kjertel forresten, operert bort hele pga. kreft for 2,5 år siden, radiojod også. Går på levaxin og dosen har vært den samme siden operasjonen, og jeg har fungert veldig bra
Tusen takk på forhånd!
Lignende tråder
-
Gravid og lavt stoffskifte
Av pling i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 17-02-12, 21:02 -
Lavt stoffskifte og prøver å bli gravid.
Av piah87 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 14Siste melding: 08-02-11, 21:18 -
Gravid med lavt stoffskifte, og sliter med søvn.
Av shnuppii i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 08:38 -
Pga lavt stoffskifte er jeg akkurat begynt med Levaxin
Av kaja1970 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 17Siste melding: 01-01-08, 21:23 -
Prøver og bli gravid og lavt stoffskifte! OPPDATERT
Av Destiny85 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:08

Svar med sitat

Bokmerker