Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Hybrid View

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Østlandet, Norge
    Alder
    59
    Meldinger
    262

Standard Lavkarbobøker

Hei, jeg har ikke sett at det har vært så mange tips om bøker i forhold til kosthold som kan være viktig for oss med stoffskifteproblemer. Det er mulig at jeg har oversett det, og at det allerede finnes tips om disse bøkene, men jeg tar sjansen likevel. Jeg har lagt om mitt kosthold til lavkarbo, men også uten melk og gluten. Det er vel tilnærmet steinalderkosthold kanskje? Jeg har hatt nytte av boka Friskere fremtid, uten mel, melk og sukker av Terje Sandberg http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8292605851 og Fristende lavkarbo av Cecilie Theiste-Bratlie http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8292605886
    Den første boka gir bl.a gode middagstips. Mine favoritter er kyllingkjøttdeig med søtpotetterninger og Finnbiff. Den andre boka gir tips på kake og snacksfronten. Bounty er f.eks veldig godt. Håper dette er til nytte

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Standard Sv: Lavkarbobøker

Å samle på kokebøker er en av mine hobbier, og nå er det altså lavkarbobøker, men også GI og GB-bøker
    Min favoritt er uten tvil dr. Hexebergs "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter", men ellers har jeg mange bøker der jeg har funnet tre-fire slagere som er blitt en del av det vi vanligvis spiser.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Lavkarbobøker

"Bedre uten brød" av Wolfgang Lutz, Christian B. Allan, redaktør Jens Veiersted, utgitt 2010. Fin bok, biblioteket har den
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn