Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Question Erfa under gulvbrædderne

En sælsom oplevelse hos en kvinde med lavt stofskifte....

Forleden var jeg på besøg hos en god bekendt. Indtil 2009 var hun 23 år i behandling med Eltroxin.

Trods 23 år på Eltroxin har min bekendt haft det tiltagende dårligt og hendes læger begyndte at tale om en mulig tidlig demens, der selvfølgelig intet havde at gøre med hendes hypothyreose. Hendes mand begyndte læse på nettet og fandt Sonjas Stoffskifteforum.

I 2009 har ægtemanden taget konen med til USA, alene for at komme til en thyrolog (endokrinolog med speciale i thyreoidea) der behandler sine hypothyreose-patienter med Thyroid USP. Konen blev undersøgt i alle ender og kanter... og de kom tilbage til Danmark medbringende 1000 apotekfremstillede (magistrelt) 2-grains tabletter med Thyroid USP, da selv i USA var der dengang problemer med at få Armour Thyroid og alle de andre Thyroid-brands.

I mellemtiden var ægtemanden i gang med, ihærdigt at søge efter en dansk læge med åbent sind nok til at ville udskrive recepter på Thyroid-tabletter, som en ny forsyning når den medbragte fra USA portion var brugt op. Endeligt fandt han en læge der var villig til at skrive recepterne, ikke mindst fordi lægen var selv nysgerrig på vegne af et familiemedlem der har lidt alverdens kvaler i mange år med hypothyreose. Siden blev det til recepter på Erfa Thyroid sendt til et tysk apotek og derfra modtaget lægemiddel til både min bekendt og.... lægens familiemedlem, på betingelse af at ingen måtte vide at denne læge har udskrevet disse recepter.

Nu forleden sidder jeg i sofaen hos denne bekendt, der er ved at dele en 2-grains Erfa Thyroid i to halve. Tabletten er taget op af en nyåbnet bøtte med næsten 500 tabletter tilbage.

Tabletten smutter, falder ned og triller på gulvet hvor den falder gennem en sprække ned under gulvplanken.

Hvad siger det os, når jeg siger at min bekendte kalder på sin mand og beder ham om at flytte møblerne og hive planken løs op ad gulvet, for at kunne komme til at få fat på Erfa-tabletten?

Hvad siger det os, når manden - nikker uden et ord - skubber møblerne væk, henter sin værktøjskasse og piller gulvplanken op ad gulvet... finder Erfa-pillen og lægger den tilbage på bordet hos sin kone, hvorefter han går i gang med at reparere gulvet?

Hvad siger denne hændelse os?
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Erfa under gulvbrædderne

Helt tragisk...finner ikke ord...

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Erfa under gulvbrædderne

Etter å ha vansmerket på feil medisin, og fått det som virker, er jo det som virker å sammenlikne med gull.
    Sterk historie, Anisa

Hvordan har det gått med din venninnes demens?
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Lignende tråder

1. Så fik mor Erfa'en
    Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 109
    Siste melding: 05-04-20, 20:44
  2. Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
    Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 16
    Siste melding: 04-06-13, 18:11
  3. Erfa under gulvbrædderne
    Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2