Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
-
20-04-05, 14:17 #1
Hvorfor har vi lettere for å få candida?
Hallo'en!
Mange med lavt stoffskifte får candida inkl meg
. Kan være forholdsvis enkelt å bli kvitt men også lett å få tilbake! Hvorfor har vi lettere for å få candida? Noen gode råd for ikke å få det tilbake?
-
21-04-05, 10:26 #2
Jeg har ikke noen historier om candida selv, men jeg vet om en bra hjemmeside, Karen Tripp: http://www.geocities.com/HotSprings/4966/index.html
nora
-
21-04-05, 17:05 #3
-
24-04-06, 20:19 #4
De som lurer på om de kan ha candida (uopplagt, oppblåst, hodepine, søtsug samt smerter i muskler og ledd) bør lese en kjempebra repotasje jeg kom over i Shape-up! Man skriver SHU1312 <emailadressa si> på en sms og sender den til 2223, så kommer den direkte til emailboksen! Jeg har nok ikke dette selv, men syntes det sto mye lærerikt der..
-
16-05-12, 11:40 #5
Candida and Thyroid
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
er det ikke lettere om noen lager en graph for Tsh osv?
Av evonnove i forumet TSHSvar: 5Siste melding: 17-05-12, 01:32 -
candida , gjær og mugg igjen
Av Nettverk i forumet CandidaSvar: 5Siste melding: 11-03-09, 17:23 -
Candida, ME og kanskje litt av hvert...
Av baremei i forumet CandidaSvar: 2Siste melding: 07-12-06, 02:32 -
lettere animert
Av pling i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 23-11-06, 21:43 -
Lettere å få hjelp med hyper symptomer?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-08-06, 21:31
Svar med sitat
Bokmerker