Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
30-04-09, 11:46 #1
Forbedring af immunsystemet gennem kosten (Jerry Brunetti)
"Food as Medicine". Dette er Jerry Brunettis yderst informative video forelæsning Helbredende mad (2005), hvor han fortæller om sine erfaringer med terminal cancer, som han med held overvandt med at spise sund og anderledes mad, end han plejede at spise indtil da. I 1999 blev han diagnosticeret med Non-Hodgkin's lymfom. Prognosen var højst 6 måneder. Han har ikke taget imod kemoterapi, men udviklede i stedet sin egen unikke metode til forbedring af immunsystemet gennem kosten. Jerry deler sine personlige erfaringer og videregiver sin opskrift på en sund levevis.
Du vil lære om den afgørende betydning af mineraler. Hvilke fødevarer man bør vælge for at bevare helbredet, og hvilke bør man undgå. Efter at have set dette fascinerende foredrag bliver man klar over den bemærkelsesværdige betydning af rette fødevarer til opbygning ef reserver og vedligeholdelse af helbredet.
Den helbredende madens funktioner er bl.a.: De helbredsbeskyttende korsblomstrede grøntsager; De gode olier; Mageløs gæring; Æg - den ultimative mad; Smør eller Margarine; Strømmen af rå mælk; De store mineraler - calcium, magnesium, kalium, fosfor og svovl; Spormineral-katalysatorer - kobber, mangan, zink, bor og jern; Det glemte Jod; Molybdæn, kobolt, selen og krom."
Klik for at se filmen Food as Medicine Part 1 (1 time 43 min) og Food as Medicine Part 2 (1 time 25 min)
(Denne video har det med at forsvinde fra adskillige links på nettet. Herværende henvisning er allerede nr. 4, så skulle linket igen "dø" i indlægget, skriv en besked her i tråden).
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Immunitet: Th1/Th2 afbalancering gennem kost og levevis
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 13Siste melding: 09-08-14, 17:12 -
Japansk studie af jod i kosten
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 10Siste melding: 20-04-13, 16:28 -
Helbredende mad (Jerry Brunetti)
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 04-04-12, 13:44 -
Immunitet: Th1/Th2 afbalancering gennem kost og levevis
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 10Siste melding: 06-07-10, 20:41 -
Immunsystemet og D-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 1Siste melding: 29-10-09, 11:30

Svar med sitat

Bokmerker