Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
06-07-12, 15:00 #1
"Flotte" blodprøver - men hva med stjernene m.m.?
Heisann!
Blodprøvene mine tyder ikke på hypothyreose, og legen sier at alt er i skjønneste orden, bortsett fra lavt vitamin D og litt lavt jern. Har begynt å ta tilskudd. Han skrev også ut anti-depressiva til meg
fordi han mente jeg var deprimert. Ok, ja, det er jeg jo, men jeg er jo deprimert fordi jeg har en kropp og et hode som ikke fungerer!
Jeg har kikket litt på prøvesvarene mine, og ser at jeg stjerner her og der, og at det er enkelte prøveresultater som er litt i/nær grenseland, f.eks. kalsium i øvre sjikt. Leser at "lett hyperkalsemi forekommer hos 10 - 20 % av pasienter med hypotyreose". Osv.
Er det noe som helst på disse svarene som kan indikere at jeg har lavt stoffskifte? Jeg har "alle" symptomene, og etter to uker med HØYE doser d-vit (Pearl et-eller-annet), magnesium og jern, merker jeg ingen bedring (annet enn litt bedring i tørr, skjellete hud i ansikt). Jeg har til og med tatt anti-depressivaen min (å, så flink) - Wellbutrin - og selv om den ikke har full effekt før etter 2 - 6 uker, har jeg lest meg fram til at det er vanlig å merke bedring i løpet av allerede første uke - og jeg merker NULL bedring. Jeg er dødssliten og bare griner. :-/
Hjelp..?!

(Beklager at bildene er feil vei!)
Lignende tråder
-
"Fine blodprøver", men føler meg ikke frisk
Av Lærer'n i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 22Siste melding: 14-11-10, 21:28 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
Blodprøver "innenfor normalen" og spontanabort
Av Miriam i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 24-03-09, 20:04 -
"Flotte og normale blodprøver"
Av queenie i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 11Siste melding: 04-03-09, 15:27 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker