Jeg leser på pakningsvedlegget til Levaxin at en av kontraindikasjonene mot Levaxin er "ubehandlet binyre insuffisiens". Dette ble aldri testet da jeg begynnte på medisinen for over 10 år siden. Jeg har tatt 100 μg daglig. Stoffskiftetprøvene viser "et velregulert stoffskifte" (Iflg dyktig lege)

Er helt i ørska med store hukommelsesproblemer, handlingsblackout, manglende evne til å føle nåværende eller se for meg fremtidig egennytte/konsekvenser/tilfredstillelse samt ekstremt lav evne til å opparbeide rutiner.

Samt en bråte med andre mer milde, men usammenhengende symptomer. Går til DS som har funnet mye som ikke fungerte i fordøyelseskanalen. Behandlingen for dette har ført til at jeg fysisk sett har det bedre. Men hjernetåka, som beskrevet over, har ikke sluppet taket.

For å få fortgang i prosessen med å bli frisk prøver jeg alle løsninger. Det jeg tenker kan være neste steg er å sjekke om det kan ligge noe binyrerelatert bak. Hvor får man testet binyrene (Cortisolnivåene?) på en skikkelig måte? Kan man ta det på Volvat eller Furst?