Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Hybrid View
-
31-05-12, 22:56 #1
Test for egoisme vs hjælpsomhed (altruisme)
En god ven har scoret 87% på Empathy scala i "Egoism/Altruism Test", og har fået denne kommentar med:
Your score on the Helpfulness scale was quite high. You tend to bend over backwards and really go out of your way to help others, and in many cases, will do so without even being asked. As you probably know, offering your support and being there when needed doesn't just benefit the people around you but yourself as well. Chances are that when you're in need of a shoulder to lean on, you'll have someone to turn to. The best part about helping others isn't only that warm, fuzzy feeling it provokes, but its potentially "infectious" nature as well. That one person you help may do the same for someone else, and so on!
Det kan jeg godt lide.
Særlig det sidste... På dette forum kommer folk fordi de har brug for støtte, råd og/eller sparring. Mange bliver væk når de har fået det de er kommet her for, mens andre bliver hængende og interesserer sig for andres bedste, om ikke andet så bare ved at opdatere egne tråde.... en grube af oplysninger, erfaringer og måske en rød tråd, andre kan bruge til at lære af. Det er stort! 
Egoism / Altruism Test• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker