Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
    Rabiosa sin avatar
    Rabiosa er offline Skal kjempe med nebb og klør for å få mest mulig hjelp!
    Medlem siden
    Feb 2012
    Meldinger
    82

Standard Veldig varm når det er varmt og veldig frossen når det er kaldt?????

Flere som overreagerer på temperaturer?

Jeg er veldig sånn at kommer jeg inn på f.eks legekontor, kjøpesenter eller lignende med ytterjakke på (trenger ikke være en tykk en) så blir jeg voldsomt varm, damper omtrent før det har gått 10min og føler meg skikkelig uvel på grunn av det. Må vrenge av meg jakken og har mest lyst å gå i bikini *fnis*

Så er det motsatt da, hvis jeg f.eks er på besøk eller hjemme her, samboeren skrur ned varmepumpa ett hakk så blir jeg iskald på huden, fryser og har på meg ullsokker og ullpledd som jeg prøver å gjemme meg så godt jeg kan under, virkelig huttetu! En time etter går jeg i t-shirt og barbeint fordi temperaturen har blitt skrudd opp et par hakk igjen!

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Bor fortiden i Egypt og trives med det;-)
    Alder
    53
    Meldinger
    200

Standard Sv: Veldig varm når det er varmt og veldig frossen når det er kaldt?????

Jeg har det akkurat på samme måten
    I'm sick and tired of always beeing sick and tired Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008

Medlem siden
    Jan 2012
    Sted
    Oslo
    Alder
    43
    Meldinger
    123

Standard Sv: Veldig varm når det er varmt og veldig frossen når det er kaldt?????

Jeg kjenner meg også igjen.

Når jeg sitter stille holder jeg på å fryse ihjel med mindre det er 27 grader eller oppover i rommet. Og da sitter jeg med tre gensere, ullstillongs og to par sokker. Tar jeg av noe av det, må jeg ha mer enn 27 for å ikke fryse.

Hvis jeg plutselig må bevege meg, feks løpe til bussen, blir jeg så varm at svetten siler (jeg tar ofte av meg flere plagg før jeg går ut tilfelle jeg må bevege meg fort, men det er likevel så svetten renner).

Utrolig slitsomt, det finnes aldri noen mellomting. Jeg er så vannvittig lei av å fryse at jeg snart spyr. Jeg har masse fine klær i skapet, men går alltid i mine 3-4 ulike tykke ullgensere. Noe annet funker ikke.

Rabiosa sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2012
    Meldinger
    82

trenger 26 for å være fornøyd, alt annet fører til ullklær og tepper. Er akkurat likedan når det kommer til å plutselig bruke litt mer energi på å gå fort eller holde noe litt lenge for eksempel, blir kokende og svetter! Ingen mellomting akkurat

Medlem siden
    Jan 2012
    Sted
    Oslo
    Alder
    43
    Meldinger
    123

Sitat Opprinnelig skrevet av Rabiosa Vis post
    trenger 26 for å være fornøyd, alt annet fører til ullklær og tepper. Er akkurat likedan når det kommer til å plutselig bruke litt mer energi på å gå fort eller holde noe litt lenge for eksempel, blir kokende og svetter! Ingen mellomting akkurat
    Er i det minste en trøst å ikke være alene om dette. I tillegg er det "positivt" for meg å lese at andre er akkurat likedan, siden det bare bekrefter enda mer at det faktisk ER stoffskiftet mitt det er noe galt med.

Rabiosa: Tar du noe medisin?

Edit: Ah, du utredes nå ja.

Rabiosa sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2012
    Meldinger
    82

Var på min første utredningstime for ME nå på onsdag, føles bortkastet men jeg gjør det for at NAV hvertfall ikke skal ha noe å si. Gleder meg og gruer meg til å finne ut hva Dr.Hertoghe finner ut!

Lignende tråder

1. Veldig opp og ned
    Av Trude i forumet Depresjon
    Svar: 2
    Siste melding: 29-03-11, 17:01
  2. veldig høy puls ved trening
    Av serena i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 7
    Siste melding: 24-05-09, 19:32
  3. Lurer veldig??
    Av Lutitia i forumet Blodprøver
    Svar: 4
    Siste melding: 05-03-09, 19:30
  4. Hypothyreose. Velregulert på levaxin. Veldig overvektig.
    Av mokki i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 86
    Siste melding: 01-10-08, 20:54
  5. hei, veldig ny
    Av kokkelærling i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 15-04-08, 10:00

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg