Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
02-07-10, 07:07 #2
Private klinikker anbefalet av våre brukere
Det ser ut til at Osloakutten har et par leger i helhetsmedisin. Du trenger ikke bestille time, men det kan være lurt. jeg kjenner spesielt til den kvinnelige legen (se under spesialist, der står "allmennleger" med hennes navn, men hun har ferie nå til slutten av juli). Det er billigere enn på Balder. Til den personen jeg kjenner, sa hun at hun var spesielt opptattt av binyrer. Den personen jeg kjenner, er under utredning for subklinisk stoffskifte, og prøvesvar er ennå ikke analysert. Ut fra legens utttalelser var det ikke tvil om at vedkommende ville få medisinsk hjelp ( i motsetning til hos fastlegen, som skulle vente og se, sic). Det kan være et rimeligere alternativ til Balderklinikken eller Heggeli helhetsmedisin for å få adekvat hjelp. En jeg kjenner er til utredning der hos en lege. Priser 1000- 650. Balders priser fra over 2000 og ned til 900 tror jeg. Så Osloakutten er rimeligere, litt kortere timer, men det er ikke nødvendig med en første konsultasjon på halvannen time.Osloakutten "har et par leger i helhetsmedisin. Du trenger ikke bestille time, men det kan være lurt. jeg kjenner spesielt til den kvinnelige legen (se under spesialist, der står "allmennleger" med hennes navn, men hun har ferie nå til slutten av juli 2010). Det er billigere enn på Balder. Til den personen jeg kjenner, sa hun at hun var spesielt opptattt av binyrer. Den personen jeg kjenner, er under utredning for subklinisk stoffskifte, og prøvesvar er ennå ikke analysert. Ut fra legens utttalelser var det ikke tvil om at vedkommende ville få medisinsk hjelp ( i motsetning til hos fastlegen, som skulle vente og se, sic). Det kan være et rimeligere alternativ til Balderklinikken eller Heggeli helhetsmedisin for å få adekvat hjelp."Sist endret av Mod; 05-12-11 kl 18:09
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Begynner å tvile på norske leger...!
Av Cathy i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 28-06-11, 20:25 -
Osloakutten
Av Vigdis i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 02-07-10, 07:07 -
Uten diagnose - begynner å bli desperat.
Av Evita i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 5Siste melding: 31-10-08, 14:48 -
Når begynner Liothyronin å virke?
Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 15-08-07, 18:20 -
Det begynner å skje noe
Av JoJo i forumet SolskinnshistorierSvar: 1Siste melding: 07-08-05, 17:20

Svar med sitat

Bokmerker