Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
03-04-13, 17:44 #1
Barn født av mødre med binyretretthet.
Jeg vet det er lite forskning om barn født av mødre med binyretretthet... Men jeg skulle så gjerne visst mer om dette. Kanskje noen her inne har noe kunnskap?
Min sistefødte er nå tre mndr. Jeg brukte cortef under svangerskapet, legen ville ikke ta ansvar for behandlingen og det ble på eget ansvar.. Men jeg mente det var riktig for å unngå å tære på fosterets binyrer..
Barnet strever desverre mye med fordøyelse, gulping, diare og mye uro Utslett i ansiktet. Lav stressterskel, blir lett overstimulert, svetter i hender og føtter. Sitrer mye.
Jeg er overbevisst om at han plages med lav kortisol som meg og har til tider vedlig dårlig samvittighet for at jeg har påført han samme lidelse som meg.
Vi har vært hos barnelege flere ganger og han får nå allergi melk uten melkeprotein. Det hjelper desverre ikke.
Har det noe hensikt og utsette han for div prøver. Tenker på blodprøver etc for å måle cortisol etc.
Vil jo unødig stikke han som er så liten. Tror vel selv det har lite hensikt og at alt sikkert er innenfor referansene men vet jo aldri?
Lignende tråder
-
Født uten skjoldkjertel - Min historie
Av monsemann i forumet DagbokerSvar: 12Siste melding: 16-02-13, 20:59 -
Mødre og døtre, og stoffskifte
Av Bettie B. i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 01-12-10, 11:46 -
Jeg ble født med hypothyreose
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 20-11-08, 11:17 -
I Norge tar flere fedre enn mødre fri når barnet er sykt :-0
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 11-05-07, 17:19 -
Jenta mi ble født med forhøyet verdier...
Av Krapylet i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 13-08-06, 23:05

Svar med sitat

Bokmerker