Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Underlige buler på krop.
-
30-03-11, 12:13 #1
Underlige buler på krop.
Hej , synes at min krop bliver noget "mærkelig". jeg har lige under knæene på indersiden fået en mærkelig fedtbule, ca. 10 cm stor, ( tror det er fedt, men ved det ikke), og også under armene, lidt under armhulerne?
Er der andre der kender til det?
Chance for at det går væk igen?
-
30-03-11, 13:55 #2
Sv: Underlige buler på krop.
Jeg læser i den anden tråd, at du sandsynligt havde Graves og måske er de "underlige buler" forårsaget af daværende højt stofskifte, du længe gik med ubehandlet? Se denne og se om du kan genkende "bulerne", eller søg på Pretibial Myxedema. Hvis effekt af hypothyreose: lægen Karin Munsterhjelm beskriver myxødem-huden her således (på svensk): "Myxödem är en unik diagnostisk markör för hypotyreos. Det är frågan om en svullnad bestående av mucin, en mukoprotein, som finns överallt i alla vävnader normalt, men i mycket högre grad hos många hypotyreoter."
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
30-03-11, 16:05 #3
Sv: Underlige buler på krop.
Bulerne er kun ca. 2½ år gamle, - men de bliver ikke mindre, den ene vokser.
Carsten Vagn Hansen skriver under Hashimotos:
"Der kan komme hævelse over skinnebenet, afsvækkede reflekser og carpal tunnel syndrom (snævert håndledsbånd med føleforstyrrelser og nedsat kraft i fingre)."
og et andet sted skriver han: at der kan kommeunderlige klumper over skinnebenet - jeg tænkte at det var det jeg havde. Jeg har bare ikke hørt om andre.
Min læge har trykket på bulerne og siger bare, det går væk hvis jeg taber mig 10 kg. Det er jeg jo nu ikke så sikker på...
Bulerne ser ikke sådan ud som på de billeder du linker til, Jeg kunne lægge billede herind?
Lignende tråder
-
Gråd bag lukkede døre, gidsel i egen krop!
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 3Siste melding: 24-09-10, 19:29
Svar med sitat
Bokmerker