Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Mar 2013
    Sted
    østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    4

Post Jeg lurer på om Levaxin virker, eller jeg kjenner jo at den ikke virker...

Hei.
    Jeg er der nå at jeg lurer på om Levaxin virker, eller jeg kjenner jo at den ikke virker.. for jeg kjenner det som om jeg har influensa i kroppen, og har sprunget 5 mil, jeg er sjelven og synes nesten det er tungt å sitte i sofaen.

Men hvor begynner jeg for å finne ut hva som feiler meg??
    Jeg føler jeg må vite noe når jeg går til legen, for de fire siste årene nå så gjør bare legen som jeg tror blir bra..
    Noen som har noen ideer ??
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Jeg lurer på om Levaxin virker, eller jeg kjenner jo at den ikke virker...

Hvilken dose med Levaxin bruker du vekt72? Har du forsøkt å få T3 av legen, enten som Liothyronin, eller bytte ut Levaxin med thyroid (både T3 og T4)?
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2013
    Sted
    østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    4

Standard Sv: Jeg lurer på om Levaxin virker, eller jeg kjenner jo at den ikke virker...

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Hvilken dose med Levaxin bruker du vekt72? Har du forsøkt å få T3 av legen, enten som Liothyronin, eller bytte ut Levaxin med thyroid (både T3 og T4)?
    Hei.
    Takk for rådene. Jeg har legetime 11.april. Skal spørre legen da, om vi kan endre medisinene. Jeg bruker i dag 75mg med Levaxin.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Nov 2011
    Sted
    Stor-Osloregionen
    Alder
    74
    Meldinger
    852

Smile Re: Jeg lurer på om Levaxin virker, eller jeg kjenner jo at den ikke virker...

Hei Vekt72

Kjenner veldig godt den følelsen med å ha influensa. Jeg brukte levaxin i ca 12 år da jeg hadde brukt den i 10 år var jeg på mitt beste, men ting begynte å gå nedover og jeg fant natulig thyroid. Har holdt på med denne medisin i ca. 1.5 år og er klar i hode, husker bedre osv. Men kroppen henger etter. Så jeg skal optimere meg mer på de vitaminer , hormoner osv som enda er under behandling og så får vi se.
    Skal jeg gi deg noe råd må det være å presse legen til å gi deg naturlig medisin F.eks. Armour thyroid. Da slipper du som meg mange år med levaxin hvor andre ting utvikler seg og du må igang med en stor affære for å komme tilrette med kroppen igjen.
    Lykke til du

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

75 mcg er en svært lav dose Levaxin. De fleste trenger mye mer
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Lignende tråder

1. Virker ikke radiojodbehandlingen?
    Av Flawless i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 25-07-09, 22:31
  2. Kanskje Levaxin ikke virker bra
    Av Bille i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 2
    Siste melding: 13-04-09, 16:58
  3. Hvorfor virker ikke thyroxin?
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 12
    Siste melding: 18-04-08, 22:03

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine