Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
20-03-11, 21:25 #1
Legen min forholder seg vist bare til blodprøvene
Hei,
Jeg er ganske ny her og har ikke hatt tid til å lese meg igjennom alt. De siste månedene har jeg gått å lurt på om det er noe som feiler meg og jeg lurer på om jeg kanskje har lavt stoffskifte.
I fjor høst startet jeg på utdanning og så fant jeg ut etter nyttår at jeg ville slutte på studiet. Jeg følte at jeg ikke klarte å henge med og konsentrasjonen var helt borte. Jeg har alltid hengt etter med skolearbeidet og det er først nå at jeg har begynt å fortså at det er mer til det enn lathet.
Igjennom oppveksten har jeg i tillegg slitt med spiseforrstyrelser (frisk nå) og depresjon, men har klart å blitt mentalt sterkere med årene.
Symptomene jeg har er: konsentrasjonsvansker, glemsomhet/hukommelsessvikt, søvnproblemer, hodepine, tørt hår, tør hud, kløe på bein og armer, slapphet, tiltaksløshet, energiløshet, kuldefølelse (har alltid sokker på om natten), variert temperaturopplevelser, vondt i ledd, trøtt om morgenen og vektproblemer.
De 3 siste blodprøvene jeg har hatt viste at stoffskifteprøvene var i grenseland lavt, men den siste var på T2 tror jeg. Skal ta en ny prøve snart for å se om det har endret seg, men jeg er ganske overbevist om at det feiler meg noe. Legen min vil ikke gjøre noe før han får en bekreftelse på at blodprøvene er lave. Men hvis blodprøvene mine fortsetter å være "normale" selv om jeg fortsatt har symptomene så må det jo være noe galt?
Jeg blir så frustrert, noen som kan gi meg noen råd om hva jeg kan gjøre?
Hilsen MarieFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Så har jeg vist en krise ...
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 13-06-10, 08:31 -
Legen lurer på hvorfor eg ikke bare kan ta Levaxin som alle andre
Av Unn i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 29Siste melding: 11-11-08, 10:38 -
Svar på blodprøvene i dag...
Av Krapylet i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 16-08-06, 18:13

Svar med sitat
Bokmerker