Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Bilder av operasjonsarr.
-
27-03-07, 17:48 #1
Bilder av operasjonsarr.
Før min egen thyroid-operasjon var jeg veldig nyskjerrig på hvordan selve operasjons-arret kom til å se ut, både rett etter operasjonen og senere. Fant lite bilder på nett egentlig. Kunne det vært en ide med et lite bildegalleri her inne i "operasjonssalen"? Så kunne man sett hva man går til.
Og ved nærmere ettersyn over alternativer, går det forresten an å legge inn bilder her?
-
29-03-07, 09:29 #2
Bra forslag!
Jeg var også veldig nysgjerrig på dette før operasjonen. Hvis det går an å legge ut bilder, skal jeg finne frem kamera ;)
Operert to ganger for skjoldbruskkjertelkreft, venter nå på radioaktivjod-behandling. Tar 150 mg Levaxin hver dag.
-
09-04-07, 14:00 #3
Jeg har tatt hals-bilder fra dag 3 etter oprasjonen. I begynnelsen så jeg fremgang fra dag til dag omtrent, etter noen uker ble det selvsagt mindre fremskritt, så nå tar jeg bilde ca. en gang i måneden. Kjekt å ha...
Men tror ikke det er mulig å legge ut bilder her, finner ikke alternativ for det.
-
16-12-10, 18:48 #4
Sv: Bilder av operasjonsarr.

Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
16-12-10, 18:57 #5
Sv: Bilder av operasjonsarr.

(seven days after surgery)

(one year after surgery)Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Bilder: FØR og ETTER Levaxinbehandling (Hypotyreose Type 2)
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 29-09-08, 13:44 -
Operasjonsarr..igjen...
Av Zena i forumet OperasjonssalenSvar: 4Siste melding: 10-04-07, 19:02 -
Bilder jeg har tatt :)
Av Lilja i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 11Siste melding: 03-10-06, 20:59
Svar med sitat
Bokmerker