Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
04-11-10, 14:03 #1
Hvad er mega høje antistoffer
Hej jeg har nu fået målt mine antistoffer og de var vildt høje 5980, de må være 68. Hvad betyder det ud over at jeg skal tage eltroxin resten af livet. Hvad hedder sygdommen, og er der noget jeg skal være særlig opmærksom på?
Hilsen
Stress
-
04-11-10, 16:36 #2
Sv: Hvad er mega høje antistoffer
Det er jo et så mangfoldig område dette Stress.....
Det er flere typer antistoffmålinger og metoder.
Er det anti-TPO så ødeløegges kjertlen gradvis, og forsåvidt uavhengig av tallverdien på prøven.
Sykdommen er en kjertelbetennelse, Thyreoiditt på fint. Kan være Hashimotos Thyreoiditt.
Den sykdommen varer noen få år, så er kjertelelen å regne som ikke eksisterende, og man skal som du jo skriver, erstatte kjertelens leveranser til kroppen med en korrekt dose piller.
I dag er det overveiende syntetisk produserte T4 som brukes, men det finnes mange av de gamle Tyroide hormoner på verdensmarkedet. Nu også fra Glostrup Apotek.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvad er rigtigt?
Av paxx i forumet MedisinalindustriSvar: 5Siste melding: 15-10-11, 01:13 -
Hvad indeholder Euthyrox?
Av lilli i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 05-04-10, 19:52 -
Pas på hvad du ønsker dig:-)
Av Rogi i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 21-01-10, 22:58 -
Hvad er orthomolekylær medicin?
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 06-06-09, 12:07 -
Ninus med høje TPO antistoffer
Av ninus i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 04-02-07, 22:08
Svar med sitat
Bokmerker