Hei!

Jeg er ny, har lest her ei stund men dette er mitt første innlegg.
Flott at det finnes et sånt nettsted!!

Jeg er 43 år, kvinne. Har hatt Morbus Crohn, også en auto-immun sykdom, siden jeg var 20år. Fikk diagnosen Autoimmun Thyreoditt i januar 10. UL viste betennelse i hele kjertelen, og ble satt på stadig økende doser Levaxin fram til september 10. Som så mange andre ble blodverdiene etterhvert innafor normalen, men jeg følte meg ikke bra. Sliten og matt og på tomgang. Etter ei stund på 100mg sa kroppen også stopp med hjertebank, tung pust og smerter i brystet. Jeg kutta ned i samråd med fastlege, men det hjalp ikke. Så slutta etterhvert helt.

Min søster i Sveits har hatt det samme. Ja, jeg skriver har hatt for hennes kjertel ble stabilisert ved hjelp av homøopatiske behandling, mineraler først og fremst. Hennes stoffskifte er helt normalt, og alle plager knytta til dette er borte. Og jeg lyver ikke.

For ei uke siden var jeg selv i Sveits, og mottar nå samme behandling. Homøopaten (som også er lege og et unikum..) kunne ikke skjønne hvorfor jeg lurte om han trodde det var håp..

Har noen av dere forsøkt homøopati? Finnes det i det hele tatt noen i Norge som får skjoldkjertelen i funksjon igjen?? Er homøopatene i Norge klar over at de KAN hjelpe oss?

Jeg lurer også på om det er flere enn meg som også har Crohn eller Ulcerøs Colitt? Er overbevist om at det har en sammenheng.

Hilsen meg,
full av optimisme