Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
15-05-08, 21:13 #1
Sorte hull eller noe......
Er blitt SÃ… glemsom att jeg begynner og bli redd.TSH 7,2--T3 3,6--T4 13,dette er vell ikke verdens beste pröver eller?Det kjennes som jeg har sorte hull,klarer ikke å huske på så veldig mye mere, er blitt mye verre av det på den siste tida(siden etter jul).jeg leter etter alt inne i hodet på noe vis,kan ikke forklare for dere eller.Kan ikke flytte på ting ,klarer IKKE å finne de igjen,glemmer ord,glemmer navn,glemmer ALT snart,er ordentlig lei meg .vet att noe er galt,men hvorfor hender dette nå? Er det noen der ute av dere som også er slik-----Har noen NOE tips på hvorfor jeg har blitt slik?
-
15-05-08, 21:36 #2
Husker jo navnet ditt, men ikke særlig mer ......
Mistet nok mye i Levaxintia.
Kan huske at jeg lot TSH bli høy i perioder for å få andre symptomer. Jeg orket ikke gå med de samme gnagende greiene.
Klarer du å øke dosen så er det nok det beste - klarer du ikke så bytt til Armour.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
15-05-08, 21:48 #3baremei Gjest
Er du på medisin, og i hvilken dose?
Du er jo helt klart enten ikke medisinert, eller veldig underdosert. TSH bør ned mot 1, og de to andre kan godt stige en del.
Så du har nok forklaringen der.
-
15-05-08, 21:50 #4baremei Gjest
Forbehold: du må oppgi normalområdene for det laboriatoriet der prøvene er tatt, de varierer nemlig så mye at det blir ren gjetting uten.
Svar med sitat
Bokmerker