Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
05-09-10, 11:55 #1
I 1940 op til 9 Grain Thyroid
Dr. Derry sagde at den normale dosering er nu 1/3 af, hvad den plejede at være.Det er hinsides all tvivl, at siden indførelsen af TSH-test til at overvåge medicinsk behandling (dosering) - er den gennemsnitlige ordinerede dosis gået markant ned
I min Merck Manual fra 1940 jeg har fundet på et loppemarked står der, at en opstartdosering af Armour bør generelt ligge på 3 Grain, og for at afbøde symptomerne kan man gå op til 9 Grain. Mens du øger doseringen og holder øje med din puls og blodtryk, sørg for at de ikke overskrider faregrænsen og hvis man ikke oplever en bedring på 9 Grain, er det sikkert noget andet galt.
Skipper
(Fundet på alt.support.thyroid #7)• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Økte med 1/4 grain Erfa- værre pust/ blodtrykksfall
Av Rosin i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 27-08-10, 14:16 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker