Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
15-04-10, 17:36 #1
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Jeg skal til København i morgen. Beklager dumt spørsmål men kan man kjøpe Erfa Thyroid eller Hydrokortison tabl. resptfritt der? Surrer litt med apotek i Italia/Spania hvor man ikke alltid trenger resepter..
Hilsen Gekko
-
15-04-10, 18:36 #2
Sv: Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Hydrocortison 1% som creme kan købes på apoteket uden recept, men piller kræver, som jeg har forstået det i hvert fald, desværre en recept.
For at få fat i Erfa i Danmark skal man også have en recept og medicinen kan så f.eks købes på et tysk apotek.
Hvis du har råd kan du evt. bestille en tid her: http://www.nordicclinic.dk/
Jeg har ikke været der selv, men jeg læste om en et andet sted som var heldig at få skaffet sig en recept hos dem
-
15-04-10, 20:46 #3
Off Topic: jeg håber Gekko, at du enten sejler eller kører til Danmark. Også vores lufthavne er nu lukket pga. vulkansk støvsky fra Island.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
15-04-10, 22:09 #4
Vi skulle fly men kjører bil i steden.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Erfa Thyroid og erfaringer.
Av Jeanette Ws. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 130Siste melding: 03-09-10, 16:42 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29
Svar med sitat

Bokmerker