Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
16-06-10, 15:04 #1
Løse opp Armour/erfa i munnen....
Jeg har fått ut Erfa thyroid på Armour resepten min til nå, og så ringte jeg til apoteket for å bestille mer. Da fikk jeg beskjed om at de hadde Armour inne på lager
. Har den kommet tilbake for å bli? Jeg var egentlig svært godt fornøyd med Erfa jeg, så jeg kommer til å spørre om å få resept på det neste gang. Men det jeg egentlig lurte på, var om noen har erfaring med å løse opp den "nye" Armour i munnen. Jeg leste her på forummet et sted at en hadde erfaring med at tannkjøttet ble bedre av å "knaske" tabletten, men jeg vet ikke om det gjaldt den gamle eller den nye Armour. Og så lurte jeg på om noen har erfaring med å løse opp Erfa i munnen?
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Munnen, tenner, bakterier, kavitasjon, løsninger
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 24Siste melding: 22-11-18, 23:03 -
ERFA på ARMOUR resept i TRONDHEIM?
Av Vilje i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 06-04-10, 21:51 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59 -
Får Erfa, ubrukte bokser Armour til salgs
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 1Siste melding: 03-12-09, 16:47 -
knusk tørr i munnen og halsen...
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 10Siste melding: 01-12-06, 20:57

Svar med sitat

Bokmerker