Skulle gjerne kommet meg til en spesialist eller en lege som virkelig kan noe om Lavt Stoffskiftet. Og kan noe om T3 og T4.
Har en fastlege som stortsett har vært flink og tar meg på alvor, men når man støtt og stadig for vikaren til vikaren og man må begynne med sykehistorikk eller at de ikke kan noe særlig, da er det ikke bare slitsomt men veldig frustrerende å gå til legen.

Gikk hos Dag Shciøt på Heggelig Helhetsmedisinske senter. Og da fikk jeg påvist 2 tropiske parasitter og en spes. form for Candida sopp i tarmene, som han mente gjorde en stor infeksjon i kroppen som igjen hadde gitt meg lavt stoffskiftet. Er kvitt parasittene men er lenge siden jeg var hos han ( da det ble VEEL dyrt) så jeg vet ikke om jeg er kvitt candida. Men vil ha en annens leges mening om dette og stoffskiftet.

Har hatt diagnosen hypo i over 8 år og fortsatt ustabilt. Legene sier at det ligger der det skal, men jeg føler meg ikke frisk, og synes det er vanskelig å mot si legene. Jeg tenker er det bare meg? Er jeg lat eller overdriver jeg? Tåler jeg ingenting? Eller er det som JEG føler, at ting ikke er som de skal?