Hei : )

Jeg er ny her. Og veldig dårlig, og håper noen har litt håp og positive erfaringer å dele med meg : )

Ble akutt innlagt på sykehuset for en uke siden med TSH på 137,8 og T4 på 3. Ekstreme verdier ifølge legene og de har vært redd for at jeg skulle gå inn i en komatilstand.
Verdiene har nå begynt å snu.

Har fått diagnosen Graves sykdom, men den sjeldne varianten der stoffskifte blir lavt istedet for høyt pga. en spesiell TRAS.

Vet svært lite om dette, og hadde satt stor pris på om det er flere med samme diagnose her inne? Setter også stor pris på om noen har kunnskaper om dette som de vil dele med meg : )

Har det tøft nå. Har en skjønn liten baby som er fortvilt over syk mamma, og skal i utgangspunktet gifte meg om 3 uker : ) Men kroppen vil ingen ting.
Vil så gjerne bli frisk : )

Har slitt i mange år, men verdiene på stoffskifte har hele tiden vært i grenseland, så det har ikke vært snakk om stoffskifteproblematikk før nå.

Ble satt på 100 mg Levaxin for en uke siden, men merker ingen stor forskjell. Har lest litt om Armour, og har en god magefølelse på det. Men legene sier jeg må gå på Levaxin så lenge verdiene mine er som de er.
Er i utgansgspunktet for en naturlig legning av kroppen, så ble satt på homeopat medisiner en tid da verdiene for tre uker siden var på TSH 56 og T4 på 7,2. Ville gjerne avvente litt med medisinering, da jeg hadde et håp om at kroppen ville ordne opp. ( Har hørt at den kan det om stoffskifteubalansen evt. er fødselsrelatert. Og siden jeg ble mamma for 7 måneder siden, håpet jeg på det.)
Med den homeopatiske behandlingen begynte verdiene først og balansere seg i riktig retning, deretter gikk alt veldig raskt i feil retning og jeg endte opp kristisk syk på sykehus. Så her er jeg. Syk og redd og full av spørsmål.

Sliter veldig med konsentrasjon og hukommelse, er veldig sliten og trist og rar i hele meg.

Har ikke hatt overskudd til å lese noe om stoffskifte eller noen av de mange postene her inne. Det blir etterhvert!
Fantastisk at det finnes et slikt sted hvor så mange kan dele av sine erfaringer!

Ønsker å dele mer litt senere.

Friske tanker fra meg