Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
24-09-08, 14:08 #1
Treng tips om bra fastlege i Oslo...
Hei! Eg har ikkje posta her på ei stund. Ting har gått fint med meg i det siste. Har fått barn også
og vart godt sjekka på Riksen pga. stoffskiftet. Men nå har fastlegen midlertidig begynt i ein anna jobb, og eg har vikaren hennar som fastlege. Tenkte derfor å bytte (har ikkje vore heilt fornøgd med fastlegen og veit at eg ikkje blir det med den vikaren). Ønskjer meg ein fastlege som har litt peil og interesse for hypothyreose (har hasimotos) og peil på spebarn/barn. Treng ikkje vera ein spesialsist av noko slag, men heller ein god lege som andre er nøgde med. Gjerne ein person som har arbeidd som fastlege ei stund og såleis har sett ein del personar med lågt stoffskifte (er jo ein veldig vanleg sjukdom trass alt), og så klart har sett ein del barn som jo fastlegar med litt fartstid gjerne har 
Blir svært takknemleg for svar!! Eg bur i oslo vest, men det er forsåvidt ikkje så viktig kvar fastlegen heldt til.
Ha ein fin dag alle saman!!
-
02-11-09, 12:41 #2
Sv: Treng tips om bra fastlege i Oslo...
Har du fått noen tilbakemeldinger på denne? Kanskje du kan sende meg en pm i så fall?
Svar med sitat
Bokmerker