Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: En sjov tanke
-
21-01-10, 22:32 #1
En sjov tanke
Dyrene f.eks i afrika spiser hinanden - også skjoldbrugskirtler. Hvordan mon de har det bagefter?
Det må svare til ret mange Armour tabletter på en gang.
Er der en Hashimoto`s ramt slagter her på forumet:-) Har en kylling også sådan en kirtel? Det kan være man skulle prøve.
Mvh AdamEfter 10 år med for højt stofkifte er jeg blevet behandet med radioaktivt jod i 1999 og kunne tydelig mærke at jeg havde det skidt af de første eltroxiner.
-
21-01-10, 23:04 #2
Sv: En sjov tanke
Hei Rogi, Jeg er fra Afrika, jeg tror at dyrene har brukt langt tid, prosess og tilpasningsevne for å overkommer slike problemer. Tenk på hyener som s****er råtnet kjøtt og blir ikke sikk av det, eller slangene som er immune mot sine egne gift. Vi vet at dyrene er meget selektive når det gjelder paring, noen dyr må går til krig og kjempe til døden for å få rett til å overfore det beste genene. Det har blitt dokumentert at noe kjøttetende dyr unngår å fa i seg noe deler av sine bytte, for eksampel der mage syre lagres og produseres.
-
21-01-10, 23:07 #3
Tja - det går nok bare bra med dem

iflg T. Egner så er dyrene i Afrika så heldige at legen gjør hjemmebesøk, ref:
"..da kom doktor Nesehorn med hatt og stokk og briller -
og så fikk alle hostesaft og sorte små pastiller!"
Ja - det er da jammen noen som har det!!Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
21-01-10, 23:18 #4
Neida folkens.
Det er rapportert om en hamburgerprodusent i USA som ville spare inn noen dollar og blandet malte struper inn i deigen.
Det medførte stor oppblomstring av uforklarlig høyt stoffskifte i produsentens nedlsagsfelt.
Det tol mange år før de fant ut av det.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Svar med sitat
Bokmerker