Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
03-06-07, 20:42 #1
Legge på seg på lavkarbodiett?
Noen som vet om det er mulig? Tips?!
-
06-06-07, 20:35 #2
Ja, jeg mener at en bygger mere muskler og slik sett legger tynne på seg. Vil anbefale Optimal ærnæring - varianten istedenfor ketolyse eller andre slankekurer. På boksalget i mars hadde de "Bedre uten brød" til 98 kroner. Ellers er det jo biblioteket.
-
01-06-09, 22:06 #3
Sv: Legge på seg på lavkarbodiett?
Ser at dette er en eldgammel tråd, men jeg svarer likevel, i tilfelle andre lurer.
Min diagnose er ikke helt klar enda, men det er mest sannsynlig Graves, og uansett har jeg i mange år slitt med litt undervekt. I perioder da jeg har vært flink med kostholdet, dvs. ikke spise godteri på hverdager og ellers prøvd å få i meg mest mulig proteiner og essensielt fett (fet fisk, nøtter, frø, oliven, kaldpressede oljer, avokado) har jeg gått ganske raskt opp i vekt. Sist jeg gikk opp noen kilo trente jeg jevnlig i tillegg, så det skyldtes sikkert delvis økt muskelmasse, men jeg er overbevist om at kostholdet hadde mye å si.
Mitt heteste tips tror jeg må bli hjemmelaget smoothie proppfull av proteiner og vitaminer, gjerne rett etter trening. Jeg bruker gjerne Biola, all slags yoghurt kan brukes, men Biola er vel særlig bra hvis man har litt urolig mage. Så slenger jeg oppi det jeg måtte ha av frosne bær, friske bær, frukt og viktig; en rå eggeplomme for å få en skikkelig protein-boost. Jeg synes det blir ekstra godt med en god dæsj grapefruktjuice oppi, da blir den veldig frisk og god. Jeg tar litt sukker oppi også, altså. :crazy:
Lignende tråder
-
Ketogen - lavkarbodiett
Av Monja i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 6Siste melding: 17-11-07, 00:25
Svar med sitat
Bokmerker