Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
-
06-07-05, 08:26 #1
Sommerhilsen. Armour. Melatonin
Hei hei alle sammen.
Det går fremdeles bra med meg og formen - tar fremdeles samme mengde Armour og en liten dose Levaxin 2 ganger om dagen. Tar Melatonin og sover godt. Faktisk 7-8 timer natta - og er hvil på morningen. Det er så fantastisk!! Hælen er ikke så god - tar sjokkbølgebehandling - og det virker som det bedres ei stund. Skal ha noen ukers opphold nu etter 3 behandlinger. Men...jeg var på apoteket og kjøpte Orudis gele - den virker faktisk ganske godt. Takk Finn - tror det var du som tipset om det. Så klarer jeg i det minste gå litt når det er som verst.
Ellers har jeg fått meg en bihulebetennelse - ikke noe særlig i denne (herlige) varmen. Og eksemen på arman er tilbake - men...jeg har det bra ellers
Det jeg egentlig ville - var å ønske dere alle sammen en riktig GOD SOMMER!!
Ha en fin solskinnsdag.
-
06-07-05, 11:46 #2
-
06-07-05, 11:54 #3
Hei Nora. Her får du Melatonin
http://www.h-by-m.com/
tlf i Norge: 67 10 67 10• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
06-07-05, 15:23 #4
Det var koselig med en sommerhilsen - riktig god sommer til deg også, ella!
-
06-07-05, 18:20 #5
Hei
Jeg fikk resept på Melatonin hos Balder.
Det er kjempe-effektivt og fungerer godt for meg. Tar det hver kveld en times tid før jeg legger meg.
-
06-07-05, 21:40 #6
Hei Ella
Hvor stor dose med Melatonin tar du? Jeg fikk noen til å handle for meg når de var i USA. Hver tablett inneholder 3 mg. Står på at man skal ta en tablett pr dag/kveld, men jeg synes ikke det hjelper stort. Vet du om det er ok eller farlig å ta mer? Hvor stor dose tar du? Takker for svar.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
06-07-05, 21:58 #7
Hei Yvette
Ja i USA selges Melatonin på helsekost.
Jeg tar 3 tabl a 3mg hver kveld - dette i samråd med lege. Starta med en. Legen skrev ut resept på 5mg til meg - det kunne ikke apoteket få fatt i. Dvs de kunne kanskje bestille fra utlandet men det kom til å bli dyrt. Ergo endte jeg opp med de dem hadde.
Jeg kan ikke anbefale noen dose - kan bare snakke ut fra meg selv og mine erfaringer.
Svar med sitat
Bokmerker