Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Tone Gjest

Standard dagen før operasjon

Så er det kvelden før... Jeg er spent og gruer meg egentlig ikke. Skal legges inn i morgen og opereres onsdag. Lurer på hva jeg skal gjøre der en hel dag før?
    Jeg skriver litt etter oprasjonen så kan jeg fortelle litt.
    Så må jeg vel over til hypo sidene vel...

Medlem siden
    Jul 2006
    Meldinger
    12

Standard

Hei Tone
    Lykke til på onsdag. Tipper du må faste etter et bestemt klokkeslett i morgen og at de ønsker å ta noen prøver før operasjonen. Så vil nok kirurgen komme en tur innom for å ta en liten prat. Har ikke erfaring fra denne type operasjon, men andre.... Håper du får rom med en gang slik at du slipper seng i korridoren :twisted: .
    Hører gjerne fra deg når du er hjemme igjen. Erfaringer på godt og vondt er selvfølgelig subjektive, men det kan være generell informasjon som kan være god å få med seg.
    Igjen, lykke til - sørg for at du får noe skikkelig å sove på i morgen natt
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Marthe Gjest

Standard

Lykke lykke lykke til!! Det blir veldig spennende å høre hvordan det går med deg, Tone.

Gjest

Standard Re: dagen før operasjon

Sitat Opprinnelig skrevet av Tone
    Så er det kvelden før... Jeg er spent og gruer meg egentlig ikke. Skal legges inn i morgen og opereres onsdag. Lurer på hva jeg skal gjøre der en hel dag før?
    Jeg skriver litt etter oprasjonen så kan jeg fortelle litt.
    Så må jeg vel over til hypo sidene vel...

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Bærum
    Meldinger
    101

Standard

Hei!!
    Jeg er selv operert og er nå spent på hvordan det går med deg!

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn