Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    danmark
    Meldinger
    3

Standard lavt stofskifte/bivirkninger

Kære alle med stofskifte-gener
    Jeg ville høre om andre kender til ømme ben - og evt. stikken i fødder/tæer? Jeg har efterhånden erfaret at symptomer kommer og går - hver dag er næsten forskellig. Dog er min energi - blevet lang bedre.... dejligt. Jeg lider ellers af en del svimmelhed - særligt når jeg rejser mig hurtig op eller er træt. Et "anfald" varer somregel små 10 min. tid. Lider også af ødemer i løbet af dagen, men tager vanddrivende som hjælper en del. Synes det er nogle ubehagelige bivirkninger (som jeg selv tror skyldes medicinen) - nu skal jeg snart til endokrinologerne - og håber at de kan berolige mig.....
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Jun 2008
    Meldinger
    17

Standard

Hei.

Jeg føler akkurat det samme som du sier , og det er godt det er flere med meg. Er så usikke på om jeg er høy elle lav og humøret mitt svinger noe enormt. Når jeg blir kald ønsker jeg og ta en dusj. Idet jeg er på vei inn i dusjen kan jeg føle varmen igjen og jeg gjør det ikke. Er mye lei meg og sliten av og ha det sånn, men det værste er nok at ingen forstår det. Har også 2 små barn.
    Sanne

Hildemor Gjest

Standard

Hei

Svimmelhet har jeg vært mye plaget av til tider og jeg reiser meg ALDRI fort opp lengre Men jeg kan og som dej oppleve dette hvis jeg er trett, efter trening, at det har gått litt mye tid mellom måltider o.l. Andre ganger kan jeg være svimmel uten at jeg forstår hvorfor det er slik.

Jeg har vært plaget av det meste med denne sykdommen - de fleste ting kommer og går som du sier. Og efterhvert reagerer man måske ikke så mye på det som man gjorde i starten.

Jeg har vært mye plaget med uro i mine legger/ben, men det forsvant når jeg tok min mors råd om å gå med ulltråd rundt anklene Utrolig hva som kan fungere. Men ødemer er borte nå som jeg er ganske riktig dosert.

Jeg tror en del av oss med denne sykdommen bare må lære oss att leve med at kroppen til tider reagerer med både det ene og det andre, dessverre.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn