Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Tråd: Bergen

Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Hordaland
    Alder
    69
    Meldinger
    10

Standard Bergen

Hei
    For mange år siden fikk jeg stadfestet diagnosen Graves. Siden den gang har sykdomsbildet vært som en berg-og dalbane. Jeg har hatt uendelig mange fortvilte stunder, for en mer lumsk og uforutsigbar sykdom skal en jammen lete lenge etter. Jeg har nå tidsbegrenset uførepensjon, men håper at jeg med tiden klarer å komme meg ut i en liten deltidsstilling. Har lest en del av innleggene, og må si at jeg synes det er utrolig flott at et slikt forum finnes. At Norsk thyreoideaforbund også har kommet til etterhvert, er meget positivt. Skulle ønske det fantes da jeg ble syk. Flott at mange kan få hjelp og støtte gjennom dette forumet.

Hildemor Gjest

Standard

Velkommen Og vi er nok mange her som har gått igjennom og går igjennom mange tøffe ting relatert til denne sykdommen. Ikke at det er noen trøst, men selv har jeg funnet en viss trygghet i at det ikke bare er meg som strever.

Jeg håper fremtiden vil bringe deg gode stunder og at du vil kunne leve stabilt nok med denne sykdommen til og kunne jobbe litt slik du ønsker

Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Hordaland
    Alder
    69
    Meldinger
    10

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hildemor
    men selv har jeg funnet en viss trygghet i at det ikke bare er meg som strever.
    Så enig, Hildemor, og så godt at det finnes et forum der vi kan støtte hverandre Jeg har nok alltid vært en positiv sjel, så en dag...
    Alle gode ønsker til deg også

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •