Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Bergen
-
28-05-08, 09:42 #1
Bergen
Hei
For mange år siden fikk jeg stadfestet diagnosen Graves. Siden den gang har sykdomsbildet vært som en berg-og dalbane. Jeg har hatt uendelig mange fortvilte stunder, for en mer lumsk og uforutsigbar sykdom skal en jammen lete lenge etter. Jeg har nå tidsbegrenset uførepensjon, men håper at jeg med tiden klarer å komme meg ut i en liten deltidsstilling. Har lest en del av innleggene, og må si at jeg synes det er utrolig flott at et slikt forum finnes. At Norsk thyreoideaforbund også har kommet til etterhvert, er meget positivt. Skulle ønske det fantes da jeg ble syk. Flott at mange kan få hjelp og støtte gjennom dette forumet.
-
28-05-08, 18:40 #2Hildemor Gjest
Velkommen
Og vi er nok mange her som har gått igjennom og går igjennom mange tøffe ting relatert til denne sykdommen. Ikke at det er noen trøst, men selv har jeg funnet en viss trygghet i at det ikke bare er meg som strever.
Jeg håper fremtiden vil bringe deg gode stunder og at du vil kunne leve stabilt nok med denne sykdommen til og kunne jobbe litt slik du ønsker
-
29-05-08, 08:32 #3
Så enig, Hildemor, og så godt at det finnes et forum der vi kan støtte hverandre
Opprinnelig skrevet av Hildemor
Jeg har nok alltid vært en positiv sjel, så en dag...
Alle gode ønsker til deg også
-
26-06-08, 22:22 #4
Svar med sitat
Bokmerker