Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Tråd: Store øyner

Medlem siden
    Feb 2008
    Meldinger
    1

Standard Store øyner

Jeg opererte for 4 dager siden, tok bort nesten hele skjoldbruskkjertelen pga høyt stoffskifte og struma. Jeg har hatt stor struma hals i 1,5 år og har også hatt store øyner.
    Jeg har fått beskjed av øyelegen min at det mest sannsynlig ikke vil bli noe bedring på øynene mine, men man kan jo aldri vite.
    Hvordan har det vært med dere??
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Apr 2008
    Meldinger
    13

Standard

Hei.
    Jeg opererte bort kjertelen februar 2006, øynene mine trakk seg litt tilbake etter hvert. Jeg fikk større øyeplager under graviditeten i 2005, men øynene er mye mindre utstående nå enn før operasjonen. Sliter med tørre øyne og at de ikke lukkes 100% når jeg sover, derfor bruker jeg salve om natten og øyedråper om dagen. Har også satt inn plugger i tårekanalen som går fra øye og ned til nesen. Dette for å holde mer fuktighet på øye. Den ene pluggen datt ut etter 2 dager, men den andre har jeg fortsatt. Merker ikke så stor forskjell egentlig. Har du målt TRAS, forstår det som at øynene kan bli bedre jo lavere TRAS blir, men der er bare noe jeg har hørt.

Medlem siden
    May 2008
    Meldinger
    4

Standard

Jeg ble operert i 2001, og øynene mine ble mindre etter operasjonen.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Lignende tråder

1. Et liv ødelagt av uspesifisert sykdom og uenige leger
    Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 13
    Siste melding: 19-03-09, 19:47
  2. Store butikker er ikke alltid det beste
    Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 3
    Siste melding: 17-07-06, 21:37

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn