Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Stina, hvor er du?
-
26-01-08, 18:02 #1
Stina, hvor er du?
Noen som har hørt noe fra Stina i det siste?
Sjøgrens syndrom, Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
-
27-01-08, 10:27 #2
Hei, jeg vet ikke jeg heller, men jeg lurer også på hvor hun har blitt av.
-
01-02-08, 22:55 #3
Kjære, søte dere...
I'm back
(Unnskyld, har vært ute og reist et par ganger (klimaflyktning pga kulda), og hadde ikke ork/tid/anledning til å gå inn her innimellom. Skulle sikkert gitt beskjed, men jeg visste ikke at det skulle bli så lenge.... Sorry.)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
02-02-08, 10:58 #4
Hei
Det var godt å høre! Da har du forhåpentligvis skaffet deg litt ny energi på den tiden du har vært borte. Håper i alle fall at det er bedre med deg nå enn tidligere.
fra Lie
-
02-02-08, 12:22 #5
Tusen takk, Lie
Har mindre smerter (i noen dager, regner jeg med, slik var det første gang...), men jeg er helt utslitt av reisinga. Sov veldig dårlig... Håper på det beste uansett... ;-)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
02-02-08, 16:23 #6
å, gudsjelov! Koselig å ha deg tilbake!
Sjøgrens syndrom, Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
-
02-02-08, 18:30 #7
Bittebitt - så skjønn du er!
Tusen takk.
Koselig å være tilbake
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Svar med sitat
Bokmerker