Viser søkeresultater 1 til 10 av 106
Tråd: Har dere hørt denne før?
-
23-06-06, 00:58 #1
Har dere hørt denne før?
Pasienten ble irritert når han fikk anbefaling om å bruke Hydrokortison; "Hva skal jeg med Hydro-Kort i Son, jeg har jo Esso-Kort på Jæren?"
Hæhæ.... Nesten som jeg skulle sagt det sjøl ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
23-06-06, 18:52 #2
-
23-06-06, 21:50 #3
Ikke oppfordre meg ;)
Her kommer en til:
En blondines kommentar etter at legen har fortalt henne at hun er gravid. – Er du sikker på at det er mitt?
Hmpf.... JEG er blondine :x"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
24-06-06, 22:26 #4
En heavyrocker skulle tatovere seg.
Han ser på resultatet og sier:
-Torbjørn Egner?
Jaja fine farger, men det skulle da stå Turboneger..!!
Dude 8)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
24-06-06, 22:30 #5
En til mens jeg er i sving:
Hva er impotens? Jo, det er når jordas tyngdekraft er større enn damas tiltrekningskraft!
Hihi..."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
26-06-06, 23:02 #6
– Vil du fremdeles elske meg når vi blir gift, Knut?
– Ja, selvfølgelig Anne. Jeg har alltid elsket gifte kvinner!
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
27-06-06, 23:56 #7
Mor: - Hvor er karakterboka di, Jens?
Jens: - Petter har lånt den for å skremme foreldrene sine.
:P"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
17-07-06, 16:34 #8
Han var 75år, følte seg ikke helt bra og sa til legen:
- Tror du jeg bør begynne med helsekost?
- Nei, jeg vil heller anbefale konserveringsmiddel."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
17-07-06, 23:36 #9
Takk for at du gav meg noe å le av Stina.
Her kommer en: Når De smiler frøken får jeg lyst til å si til dem kom til meg.
Jasså så de tror de er storsjarmør De?
Neida jeg er tannlege
-
17-07-06, 23:49 #10
Hihihi
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Lignende tråder
-
Lyrica. Har dere hørt om denne medisinen?
Av Stina i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 15-11-12, 22:23 -
Pasienter med TSH under 10 har ikke hypotyreose ( fra en endokrinolog)
Av cathrin i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 22Siste melding: 11-10-07, 16:23 -
Hørt om diabetes
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 1Siste melding: 01-10-07, 10:49 -
Hørt om leger
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 06-07-06, 21:36
Svar med sitat

Bokmerker