Side 1 av 4 1234 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard THYRA-PRISEN 2008

http://www.legeforeningen.no/index.gan? ... 59&subid=0

Jeg vet om en sterkt og verdig kandidat jeg.........
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

baremei Gjest

Standard Re: THYRA-PRISEN 2008

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn
    http://www.legeforeningen.no/index.gan?id=121359&subid=0

Hvem da?

madonna Gjest

Standard Re: THYRA-PRISEN 2008

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn
    http://www.legeforeningen.no/index.gan?id=121359&subid=0

Jeg støtter forslaget

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    lillehammer
    Meldinger
    68

Standard

full støtte herfra og hvis jeg har gjetta riktig

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

En tanke...

Har ikke personen kritisert NTF ganske sterkt? Mener at jeg leste om det da jeg meldte meg inn i oktober 2005. Dette er jo en pris som NTF deler ut.

Ellers tror jeg det er en bra ide
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

madonna Gjest

Standard

NFT tåler litt kritikk eller bør. Det er sikkert også skjedd en del forandringer i NFT siden da.

"Thyra-prisen kan tildeles for uegennyttig aktivitet, fremme av forskning, egen forskning, formidling av kunnskap, samt informasjon relatert til sykdommen og til bedre forståelse av sykdommen."

..kritikk eller ei- kunnskapen om sykdommen blir spredd

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Tror jeg skjønner hvem det gjelder, så 100% støtte fra meg også.
    • Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    • Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    • Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Hordaland
    Alder
    49
    Meldinger
    116

Standard

Tror jeg har gjettet hvem det det er, og da støtter jeg det 100%

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Statutter for THYRA-prisen

THYRA- prisen er en pris som kan tildeles enkeltpersoner, organisasjoner eller andre for den innsats og interesse som er vist over tid til fremme av interessene til personer som rammes av en sykdom i skjoldbruskkjertelen (thyreoidea). Prisbeløpets størrelse fastsettes av sentralstyret.

Formålet med prisen er først og fremst å fremme kunnskap og forståelse om thyreoideasykdommenes mange fasetter og disse pasientenes
    situasjon.

Prisen kan tildeles for uegennyttig aktivitet, fremme av forskning, forskning, formidling av kunnskap, informasjon relatert til sykdommen, og til bedre forståelse av sykdommen.
    Prisen kan tildeles de som gir ”lavstatus” kronikere et ansikt, eller taler deres sak, på en for thyreoideasyke positiv måte, og som medfører økt status for denne gruppen.

Kandidater til prisen kan foreslåes av alle medlemmer av Norsk Thyreoideaforbund, sentralstyret i NTF, NTFs faglige råd og av andre. I tillegg kan komiteen på fritt grunnlag fremme kandidater. Forslag på kandidater sendes Thyra-priskomiteen minst et år før utdelingen skjer.

Informasjon om prisen bekjentgjøres i NTFs medlemsblad THYRA, NTFs nettsider og via annonser i pressen.

Forslaget skal være begrunnet, og alle forslag behandles konfidensielt. Dersom komiteen ønsker det, kan den innhente ytterligere informasjon og undersøkelser om kandidatene.

Prisvinneren utpekes av en Thyra-priskomite bestående av tre personer oppnevnt av NTFs sentralstyre. NTFs nestleder er leder av komiteen, NTFs kontorsjef er sekretær. En person oppnevnes av en av NTFs sponsorer.

Nominasjonen er fortrolig, og vinneren bekjentgjøres først på NTFs landsmøte.

Komiteens behandling er konfidensiell, og komiteens valg forelegges NTFs sentralstyre for endelig godkjenning. Prisen utdeles hvert annet år, i tilknytning til NTFs landsmøte.

Vedtatt av årskonferansen april 2003
    Alle som er medlemmer kan sende inn skjema med forslag til kandidat. Ligger under linken til n'Finn Det gjelder hans eller eget forslag.

http://www.legeforeningen.no/index.gan? ... 59&subid=0
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

baremei Gjest

Standard

*ARGH!*

Kan noen fortelle meg hva alle andre men ikke jeg har skjønt?

Hvem snakker vi om?

Side 1 av 4 1234 Siste

Lignende tråder

1. Thyreoidea prisen til Helge Oftebro
    Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 9
    Siste melding: 08-12-12, 17:12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn