Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: dårlig periode
-
18-04-07, 20:26 #1
dårlig periode
heisann,jenter lenge siden
nå for tiden går jeg på kurs /tiltak med nav,,,og jeg er så sliten...tørre øyne,,våkner av og til med knallrødt øye..muskelsmerter i kroppen.sååå sliten.trøtt...har ikke lyst å gjøre noe ,,,ryggen verker også..snakker feil,husker ikke ,,,tårene ligger ikke langt unna...alt er py...jeg har fått sressblodtrykk .. skal i praksisplass i en hudpleie salong i morgen ,,gleder meg ,,men ,,e litt dumt hat jeg er dårlig... måtte bare klage litt:(
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
-
18-04-07, 23:29 #2
Håper du føler deg bedre snart.
Selv har jeg også dårlige perioder, men de varer ikke så lenge som før nå. Jeg har også registrert at de kommer omtrent på samme tid f. eks jul og i april. Vet ikke helt hva det kommer av , men jeg stresser mye i forbindelse med jul og så blir det litt for mange selskaper.
-
19-04-07, 08:15 #3
takk,jeg har ikke hvert flink til å registrere når de kommer..men det er pytonnnnnn.har så lyst å vere frisk .og kunne gjøre å velge fra øverste hylle:(
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
-
19-04-07, 20:20 #4
-
19-04-07, 20:30 #5
mine dårlige perioder har blitt bedre etter jeg kuttet ut alle melkeprodukter, gikk over til glutenfri kost og får i meg veeeeeldig lite sukker.. har selvfølgelig noen(men veldig få da)virkelig dårlige perioder, men det er sjeldent. Formen min er fin nå, ikke 100 %,tviler på at jeg noen gang kommer til å bli i 100 igjen, men de beste dagene vil jeg si at formen er 90%, og ellers ned til 40% på det som fortiden er det dårligste..
Lignende tråder
-
Dårlig helse på rim!
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 28-10-08, 00:07 -
Ble så dårlig
Av heisann i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 5Siste melding: 15-10-07, 14:22 -
dårlig hørsel :-(
Av happygirl i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 06-09-06, 21:08
Svar med sitat
Bokmerker